“Переїзд Сервіс” Київ – Наша участь, Ваш безпечний офісний переїзд!

При перевезенні офісних речей та обладнання, застосовуємо надійний пакувальний матеріал для 100% захисту.

Зручність співпраці з нашою компанією полягає в тому, що Ви можемо замовити як окремі види послуг, так і комплексну послугу під ключ.

Безготівковий розрахунок: ФОП 3 група.

Для тих, хто обирає найкращий сервіс!

Офісний переїзд – ефективні методи для переїзду офісів

Спеціалізована служба по плануванню та організаціїї перевезення офісів у м. Київ.

Спеціально навчені експерти, які готові організувати переїзд офісів компанії, великого чи малого офісу!

Пріоритетом служби перевезень Групи компаній Переїзд Сервіс, є надання офісам компанії швидкого, методичного, скоординованого процесу переходу з одного офісу в новий офіс, підтримуючи при цьому послуги для наших клієнтів протягом усього процесу переміщення офісів.

Типи переїзду офісів компаній, які ми професійно обслуговуємо в Києві, включають офіси класів A, B, C, ІТ-компанії, кол-центри, ресторани, торгові площі, некомерційні організації, банківські структури та філії, навчальні заклади та багато інших.  Ми готові відповісти на всі ваші запитання, пов’язані з переїздом, та подати на розгляд детальний план організації переїзду офісу з урахуванням особливостей вашої галузі та бізнесу.

Наша участь, Ваш безпечний переїзд!

–Мувінгова Компанія Переїзд Сервіс Київ

Планування та процес

Щоб успішно та без шкоди перевезти офісні меблі, потрібні професійні та підготовлені фахівці, прозорі тарифи на послуги.

Для ухвалення вами рішення про початок співробітництва з організації переїзду пропонуємо ознайомитися з відгуками компаній, з якими наша команда працювала та організовувала перевезення.

Оцінка – планування

Наш менеджер вивчить технічні нюанси — графік роботи бізнес-центрів, розміри ліфтів, парко місця для вантажних машин, кількість та обсяг офісних предметів, витрата пакувального матеріалу. Надамо комерційну пропозицію, план робіт з огляду на специфіку вашого бізнесу.

Процес транспортування

З самого початку і до підписання Акту виконаних робіт, наш представник буде стежити за деталями, вирішувати, координувати всі непередбачені ситуації, не зупиняючи основного рухомого процесу.

Координуємо процес

Вам буде надано координатор, який консультуватиме ваш персонал і контролюватиме узгоджений та затверджений з вами процес. У разі виникнення непередбачених ситуацій. вирішує всі питання без зупинки переїзду

Вартість та бюджет

Послуги оплачуються згідно з прейскурантом цін, який є доповненням №1 до основного договору. Без прихованих та вигаданих платежів

Офісний переїзд – послідовність під ключ

Зручність співпраці з нашою компанією полягає в тому, що Ви можемо замовити як окремі види послуг, так і комплексну послугу під ключ.

Компания Переїзд Сервіс пропонує розглянути можливість укладання договору на надання послуг з перевезення офісів.

Етап 1: підготовчий процес

1. Попередній кошторис
2. Консультації координаторами нашої компанії
3. Розробка робочого плану з урахуванням особливостей вашого бізнесу
4. Узгодження видів робіт, кількості пакувального матеріалу, бюджету
5. Підписання договору про надання послуг

Етап 2: організація переїзду

1. Доставка пакувального матеріалу
2. Відключення комп’ютерної техніки
3. Демонтаж меблів
4. Пакування офісного майна
5. Маркування з позначенням відділу, номером робочого столу, кожного предмета меблів, коробок
6. Завантажувальні роботи – перевезення вантажів
7. Транспортування до нового офісу
8. Розвантажувальна робота
9. Розміщення, розпакування

Етап 3: прийом, передача послуг

1. Приймання виконаних робіт
2. Надання звіту про надання послуг з докладним описом використаного пакувального матеріалу, витрат часу, додаткових послуг
3. Затвердження фактичного бюджету на переїзд офісу
4. Підписання Акту виконаних робіт – послуг (безготівковий розрахунок)
5. Оплата за надані послуги

Зручність нашої упаковки

При оформленні замовлення на оренду наших пластикових коробок та захисту для моніторів практично не стоїть питання про додаткові витрати на утилізацію картонних коробок, плівок.

Консультування та оцінювання проводимо онлайн; Viber, Telegram, WhatsApp, відео зв’язку.
Виїзджаємо в офіс.

Рекомендаційні листи

ВІДГУКИ

Декілька відгуків компаній які співпрацювали з нами по перееїзду

Більше

Наша участь, Ваш безпечний переїзд!

Офісний Переїзд Сервіс у Києві


ПОСЛУГИ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ОФІСУ

– Безкоштовна консультація – оцінка переїзду в офіс
– Детальний план переїзду офісу
– Пакувальна служба під час підготовки до переїзду
– Послуги професійних муверів для меблярів
– Демонтаж + монтаж будь-якої складності та конструкцій
– Досвідчені вантажники для Переїзду
– Сучасний високоміцний пакувальний матеріал для захисту комп’ютерів, документів, меблів під час транспортування
Оренда пластикових коробок для комп’ютерної техніки, документів – ідеально прийшла на заміну традиційним картонним коробкам.
ProКейс для захисту моніторів
– Контроль якості послуг – координатори переїзду
– Детальний звіт про надані послуги


ПЕРЕВЕЗЕННЯ ОФІСУ – ПОСЛУГА ПАКУВАННЯ

ПОСЛУГА З ПІДГОТОВКИ ДЛЯ ОФІСНОГО ПЕРЕЇЗДУ – ПРОФЕСІЙНІ ПАКУВАЛЬНИКИ  Упаковка та маркування кожного предмета меблів, коробок під час переїзду.  Під час складання вам не потрібно шукати певну деталь.  Все укомплектовано в одній упаковці, що дозволяє легко знайти потрібний стіл, шафу, стійку тощо.

ПОСЛУГИ З МОНТАЖУ В ПРОЦЕСІ ОФІСНОГО ТРАНСПОРТУВАННЯ

– Демонтаж + Збірка офісних меблів будь-якого виробника та складність.  Ми працюємо з дорогими меблями класу VIP.
– Послуги з відключення та підключення електротехнічних та сантехнічних приладів
– Жалюзі, перегородки, викличні будки, інше
– Рекламні вивіски, кондиціонери, сервер

ПОСЛУГА ОРЕНДИ ПЛАСТИКОВОЇ КОРОБКИ – ДЛЯ ОФІСНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Пластикові коробки для комп’ютерів, особисті речі співробітників, архів, документація.  Доставка за кілька днів до переїзду

ВАНТАЖНИКИ ДЛЯ ОФІСНОГО ПЕРЕЇЗДУ

Професійні вантажники, які можуть не тільки завантажувати та вивантажувати майно, але й логічно планувати та організовувати переїзд в офісу.  У разі непередбачених ситуацій координатори вирішують виниклі нюанси, не зупиняючи рухомого процесу

ОФІС ПЕРЕВЕЗЕННЯ – ТРАНСПОРТ

Усі Автомобілі оснащені спеціальними фіксуючими пристроями для безпечного перевезення офісного майна та обладнання.

ТРАНСПОРТУВАННЯ ЗА КАТЕГОРІЯМИ ВАГИ

Професійні вантажники – це такелажники.  Перевезення, перенесення сейфів, важкої оргтехніки за допомогою спеціальних пристроїв.

ВІДКЛЮЧЕННЯ ТА ПІДКЛЮЧЕННЯ ОФІСНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ

Надання послуг ІТ-спеціалістів для відключення та підключення комп’ютерного обладнання перед введенням паролів вашими працівниками.

ДЕМОНТАЖ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВІДЕО НАГЛЯДУ

Демонтаж та встановлення відеоспостереження в новому офісі
Надання послуг з відключення, демонтажу, встановлення системи відеоспостереження з подальшим сервісом

Процес переїзду в офіс – тонкощі переїзду

Компанія Переїзд Сервіс відома як провідна компанія, що надає ефективні та різнобічні послуги з планування та організації переїзду офісів у Києві.  Ми маємо багаторічний досвід перевезення підприємств та офісів будь-якого типу та розміру.  Ми пропонуємо бізнес-спільноті в Києві справедливі ціни без прихованих комісій та універсальну послугу з використанням ексклюзивного пакувального матеріалу преміум-класу.

  1. Запитуйте безкоштовну пропозицію: Процес переїзду починається з нашої безкоштовної пропозиції щодо пропозицій та переїзду.  Зателефонуйте нашим операторам або заповніть онлайн-заявку, щоб сьогодні почати планувати переїзд в офіс чи бізнес.

2. Замовлення оцінювача: оцінювач – координатор приїде до вашого офісу і якомога точніше проаналізує, які послуги вам знадобляться для організації переїзду в офіс.  Складіть та скоординуйте ефективний робочий план із мінімальним простоєм.  Замовляйте спеціалізованих спеціалістів з переїзду, які зможуть надати максимально точну кошторис витрат, план, графік роботи, враховуючи особливості вашого бізнесу, щоб уникнути зривів у разі відсутності вашої компанії на ринку через переїзд.

3. Робота з координатором: Кожен офісний переїзд контролюється нашим координатором на всіх етапах переїзду.  Ми докладаємо всіх зусиль, щоб зробити переїзд максимально простим, швидким та безпечним.  Для полегшення процесу підготовки до переїзду вам буде призначено індивідуального координатора, який буде контролювати та виконувати план та терміни роботи.  З самого початку і до підписання Акту виконаних робіт, наш представник буде стежити за деталями та вирішувати, координувати всі непередбачені ситуації, не зупиняючи основного рухомого процесу.

4. Пакування та розбирання / монтаж офісних меблів: Наші мувери мінімізують затримки при розбиранні та складанні, оскільки вони мають знання та досвід – ми розбираємо та збираємо всі типи меблів – від стандартних до VIP класу включно. Знаємо, як правильно розібрати офісні столи, для переговорів, шафи на замовлення та інші види офісних меблів.  Ми надаємо високоміцні необхідні пакувальні матеріали.

5. Маркування: Один з важливих компонентів: просто складати та упаковувати важливі документи, файли та інші ділові елементи робочого столу офісу, не позначаючи про його вміст та кому він належить, призводить до того, що в новому офісі ваші співробітники хаотично  шукаючи їх речі та робочі інструменти … Щоб забезпечити плавний переїзд вашої компанії, ми позначаємо кожен предмет меблів, столи з назвою чи номером робочого місця, ящиків, а в новому офісному приміщенні, яке ми входимо та розміщуємо відповідно до ваших  план схеми.  Це дозволяє вашим співробітникам легко знайти все необхідне та розпочати своє робоче місце.

6. Переїзд офісу у вихідні або вночі: Переїзд офісу компанії зазвичай здійснюється в неробочі дні та години або у вихідні дні, тому незручності для бізнесу обмежені.  Крім того, великим плюсом у неробочий час або вихідні є не завантаженість ліфтів та більш вільний рух по місту, що значно скорочує час, витрачений на переїзд. Працює у день і ночі, надаючи комерційні послуги з переїзду, найбільш зручні для наших клієнтів.

7. Розпакування: Ми пропонуємо послуги з розпакування та розміщення в новому офісі.  Як тільки ми перенесемо все майно офісу на місце, ми розкладемо все по поличках і розставимо меблі та комп’ютерне обладнання.  За потреби наш фахівець підключить комп’ютери, і вам потрібно буде лише ввести пароль.  Ваші співробітники одразу приступають до роботи і не втрачають час на бізнес.

Приклад планування робочих місць у новому офісі.

Переїзд Сервіс – це турбота та підтримка наших клієнтів

Щоб успішно та без шкоди перевезти офісні меблі, потрібні професійні та підготовлені фахівці.  Такі люди працюють у нашій компанії.  Ми роками ретельно підбирали наш персонал.  Наш кваліфікований персонал вантажників – вантажників для переїзду в офіс, не просто знають, як завантажувати та розвантажувати, але координують кожен етап переїзду.  Попереднє узгодження планів роботи та послуг дозволяє мінімізувати час, витрачений на переїзд в офіс.  Координатори розподіляють обов’язки кожному, як до організації, так і під час переїзду в офіс.

Якщо у вас склалася ситуація і вам потрібно терміново перенести свій офіс, навіть у цьому випадку, ми можемо допомогти якомога швидше.  Для цього надішліть нам фотографії офісних приміщень із обсягом.  Протягом 30 хвилин ми надаємо приблизну вартість, даємо рекомендації та негайно координуємо команди щодо умов переїзду та видів послуг.  У будь-якому випадку вам будуть надіслані вантажники з усіма необхідними інструментами та пакувальним матеріалом.

Ми надамо послугу трансферу – переміщення офісного майна в одному офісному центрі, з поверху на поверх або в сусідню офісну будівлю.

Рекомендації щодо використання упаковки для перевезення офісних документів, архівів, комп’ютерної техніки, аксесуарів.

Оренда захисних ProКейс для безпечного транспортування моніторів

Потрібен консультант переїзду?
Отримайте безкоштовні рекомендації!

Якщо надалі Ви не замовите наші послуги, Ви орієнтуватиметеся з основних питань, що зможе надалі допомогти уникнути неприємних ситуацій при розрахунку співпрацюючи з іншою компанією.