Тонкощі офісного переїзду – поради

Поради щодо переїзду

Ключ до швидкого та покроково організованого процесу переїзду в новий офіс – це логічне планування та професійна організація переїздів спеціалізованою мувінговою компанією.
Не секрет, що у столиці працює велика кількість компаній, кожна з них має свій напрямок та бізнес.
Відповідно компанії орендують офісні приміщення для ведення бізнесу, які розташовані у бізнес-центрах, банки, банківські філії, приміщення кафе, ресторани, склади — складські приміщення, магазини, навчальні заклади як комерційні, так і бюджетні у місті Києві.

Від специфіки бізнесу, офіси поділяються на категорії: невеликі офіси, середні та мега офіси з чисельністю співробітників від 200 осіб та навіть більше.
У 80% компаній офіси беруть в оренду, у зв’язку з цим через якийсь час є потреба в переїзді в новий офіс.
Ось тут і починається процес моніторингу ринку вантажних перевезень у Києві та мувінгових компаній щодо надання послуг з переїзду.

Основне завдання, не помилитися у виборі компанії для організації переїзду, яка має відповідати та надати необхідні послуги із запланованого бюджету!
Після аналітики транспортних компаній більшість задаються питанням, як організувати офісний переїзд Києвом і дізнатися максимально точну вартість офісного переїзду.

Переїзд зі старого офісу в новий залежить від безлічі факторів і специфіки.
Ось лише три фактори, які впливають на час офісного переїзду та бюджет.
Офісні меблі.
Для того щоб перевезти офісні меблі, в 90% меблі підлягають розбиранню та демонтажу. На цей процес йде час вантажників – муверів на розбирання, упаковку та повторне складання.

Офісна техніка та обладнання.
Перевезення офісної техніки, одне із специфічних завдань, що стоїть перед вантажниками, які беруть участь при офісному переїзді. На упаковку кожного монітора, серверного обладнання також потрібен час.

Архіви та документи.
Перевезти офісний архів, бухгалтерію так само спричинить тимчасові витрати на складання в коробки за роками, місяцями.

Як можна організувати офісний переїзд

з мінімальними тимчасовими втратами та зберегти роботу офісу у звичному режимі.

  1. Замовте оцінювача – координатора
    представника мувінгової компанії
  2. Погодьте та документально отримайте дозвіл на виїзд з бізнес центру, відсутність заборгованостей з комунальних послуг та оренди.
  1. Визначте, які відділи офісу повинні переїхати в першу чергу, які необхідно запустити в роботу з понеділка (якщо перевезення офісу буде проводитись у вихідні дні) або вранці (якщо переїзд офісу відбувається вночі)
  2. Скоординуєте своїх співробітників, хто і чим займатиметься. Щоб кожен запакував свої робочі інструменти і обов’язково підписав коробку своїм ім’ям, щоб у новому офісному приміщенні він міг відразу знайти своє офісне приладдя.

Все інше має організувати Мувінгова Компанія з офісних переїздів.

Чи вигідно замовляти переїзд офісу під ключ

Якщо ви залишаєте заявку на організацію офісного переїзду під ключ, наша компанія бере на себе всі організаційні питання від планування до розпакування, і більшість послуг буде включена в погодинну оплату або фіксується сума за кількома позиціями прайсу.

Пріоритет служби перевезень Переїзд ° Сервіс Київ є надання компаніям методичного, скоординованого процесу переходу з одного офісу в новий офіс, підтримуючи при цьому якість послуг для наших клієнтів протягом усього процесу переміщення.

Tags :

Поради щодо переїзду

Share This :